Service Excellence in Tourism and Hospitality | Wie neu | BUC38410847/1
Zum Hauptinhalt springen Zur Suche springen Zur Hauptnavigation springen
Versandkostenfrei ab 19€

Produktinformationen "Service Excellence in Tourism and Hospitality"

Service operations management in the tourism and hospitality industry requires a high level of coordination, communication and facilitation to satisfy visitors. In all of these activities, service excellence means a lot to visitors in terms of their experience, and to the business it means repeat customers and word-of-mouth marketing. Based on fresh empirical evidence from the field, this book captures the different approaches and challenges to service excellence in the Asian tourism and hospitality industry.

Focusing on hotels, attractions, transport providers and other segments in tourism and hospitality, this book presents new case studies underlining and detailing global and local travel industry practices. The book is meant as a reference and supplementary reading for students, researchers and industry practitioners.

Untertitel
H | B | T | Gramm 235 mm | 155 mm | 13 mm | 365 gr
Erscheinungsjahr 2022
FSK 0
Ausgabe Hardcover
Publisher Buchpark GmbH, Krügerweg 1, 14959 Trebbin, Telefon: +4933817976585, E-Mail: info@buchpark.de
ISBN-10 3030576965
ISBN-13 9783030576967
Weitere Mitwirkende Thirumaran, K. | Tang, Chun Meng | Klimkeit, Dirk
Sprache Englisch

0 von 0 Bewertungen

Durchschnittliche Bewertung von 0 von 5 Sternen

Bewerten Sie dieses Produkt!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit anderen Kunden.


Wusstest du, dass...

ein wiederverkauftes Buch rund 2,7 kg CO₂ einspart – das entspricht einer 14 km langen Autofahrt?

Erfahre mehr zum Thema Nachhaltigkeit bei Buchpark

Versandkostenfrei ab 19 €

14 Tage Rückgaberecht - Kein Risiko

Geprüfte Gebrauchtware